Voicemail berichten staan in de computer bij de provider.
Normaal verdwijnen ze alleen als je zelf bij het beluisteren voor wissen kiest.
Het zou kunnen dat door een computer storing bij de provider berichten verloren gaan, het kan ook dat iemand anders jouw voicemail box gehackt heeft.
Denk maar aan het schandaal dat in Engeland tot sluiting van een zeer populaire krant van Murdock leidde.
Je zou dan het wachtwoord dat je nodig hebt voor afluisteren vanaf een andere telefoon moeten wijzigen.
Eens verdwenen berichten kunnen op geen enkele manier worden terug gehaald.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook kunnen berichten verdwijnen als het maximum aantal berichten in jouw box bereikt is, of, zoals in het antwoord hierboven staat, de maximale bewaartijd verstreken is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

.je geeft te weinig info om je vraag goed te beantwoorden...welke provider heb je? Heb je de optie opslaan gekozen in je voicemail menu? Als je het niet op slaat word een bericht maar 3 dagen bewaard en daarna gewist..(Vodafone, KPN, hi) of je het terug kunt halen weet ik niet, lijkt me niet. Je kunt de provider contacteren.