Hoe activeer ik whatsapp na de download op ipod touch 4g?

Ik heb whatsapp gedownload op mijn ipod maar nu moest ik mijn mobiele nummer invoeren. Dit had ik gedaan maar er stond "geen erbinding met whatsapp surfer" ik snap niet wat er aan de hand is. Ik heb meerdere nummers geprobeert maar ze doen het allemaal niet. Ik heb gewoon wifi. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Whatsapp werkt niet op je iPod zonder een jailbreak.

Download in cydia nog de tool: Whatspad.

Dit zorgt ervoor dat whatsapp wel werkt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gedownload via installlous!
Powergen
12 jaar geleden
Klopt, whatsapp heb je gedownload in Installous. In cydia heb jij installous gedownload. Download nu ook in cydia dus Whatspad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt het is gelukt!

Andere antwoorden (1)

In je vraag te lezen wil je Whatsapp Inc. wil gebruiken op je iPod om zo te Whatsappen met je vrienden/kennissen.
De App Store blokkeert de zoekopdracht van Whatsapp Inc. op je iPod (iPad) omdat je alleen op je iPhone Whatsapp kan installeren. Dit voorkomt dat Apple graag wilt dat je iMessage wilt gaan gebruiken om je iOS vrienden te "SMS'EN", het voordeel van Whatsapp Inc. is wel dat je via meerdere platformen (Besturingssystemen, OS) Mensen kan "SMS'EN" Je moet dus een iPhone gaan aanschaffen of Gaan Jailbreaken

Ik weetniet waarvoor je de jailbreak gaat gebruiken, ik hoop niet dat je het doet om de gratis apps via Cydia, ik vind dat diefstal van de app’s van de ontwikkelaars, ik vind dat je daar op ze minst een beetje geld voor over kunt hebben, als je doet voor the skills&trics, Okeejj.