ik krijg icoon in beeld met rood kruis erdoor wat nu?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb een blackberry curve 8520 en hij doet nix meer,het enige wat ie nog doet als ik de oplader er in steek is een icoon laten zien van een lege batterij met een rood kruis erdoor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Haal je batterij eruit, en doe die na een paar minuten weer erin. Doe je telefoon aan de oplader, en laat 'm even opladen. Als 'ie niet oplaadt, probeer je 'm aan te zetten. Als 'ie dat niet doet, opsturen naar teleplan voor reparatie, of naar de winkel brengen waar je 'm hebt gekocht, voor reparatie. Vraag wel van tevoren hoeveel 't gaat kosten. Als je 'm al een tijdje hebt, ben je misschien goedkoper uit door een nieuwe te kopen.