is er een roosterapp die op je lockscreen zichtbaar is?

Is er een app waarmee je je schoolrooster (of een deel ervan) op je lockscreen kan zien? ik gebruik een android telefoon.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
maak gewoon een screenshot, en zet die als achtergrond

Antwoorden (2)

ik weet het niet zeker, maar denk het niet. die zou dan door het bedrijf dat het roosterprogramma gemaakt heeft, gemaakt moeten worden. vervolgens zal je school (want daar draait de database van de roosterapplicatie) "iets" moeten doen om er voor te zorgen dat de app op je telefoon bij de database kan en ook nog eens bij jouw persoonlijke rooster, dus moet er ook iets met beveiliging gedaan worden. dat kost allemaal geld en scholen hebben dat vaak niet. kortom... ik betwijfel het.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet dat hij bestaat! Maar dat was niet een rooster die er automatisch in stond. Ik moest mijn rooster er handmatig in zetten...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon je rooster als achtergrond instellen?
Voor zover ik weet niet. Als dat mogelijk zou zijn, zou je dit kunnen vinden in de instellingen van de app die je gebruikt om je rooster te bekijken.
Wat ik zelf altijd deed om mijn schoolrooster op mijn lockscreen te krijgen, was een print screen maken terwijl je "rooster-app" open staat. Vervolgens selecteer je de foto die er uit komt en stel je deze als achtergrondafbeelding in. Zo heb je je rooster alsnog als achtergrond, maar dan als afbeelding in plaats van een link naar de app.
Ik hoop dat dit je helpt!