Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag men geld vragen voor het verzenden en terug zenden van een gsm ondergarantie waar niks aan gerepareerd is?

heb stof achter het scherm. ik kan kieze tusse terugzenden voor 30 euro, niet laten terug sturen of laten repareren voor 115 euro. men had tegen mij gezegt van hem op te sturen maar niks gezegt dat het mij geld zou gaan kosten. wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
677
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je tv stuk is vind je het toch ook niet gek dat je zelf de brandstofkosten moet betalen om hem te laten repareren en ophalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jawel dan breng ik hem na de winkel onder garantie en verder zijn de koste voor een ander, nu moet ik zelf ook nog de verzendkosten en dergelijken gaan betalen en hebben zei zelf gezegt van hem optesturen en niks gezegt van da het miss geld gaat koste

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, hoe belachelijk ik het ook vind, het mag.

Ze mogen het dan gooien op "onderzoekskosten" Het is niet netjes dat ze het niet even tegen je zeiden, maar helaas kun je weinig beginnen. Het is eigenlijk te gek voor woorden, maar ze mogen dit vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding