Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn mobiel versnellen?

Ik heb een galaxy ace en hij is erg traag. Is het mogelijk om het te laten versnellen. Als ik browse ouzo duurt het heel lang, ook als ik gewoon op agenda ofzo klik duurt het lang voordat het komt. Behalve overbodige apps verwijderen enzo is er nog een manier om mn mobiel te versnellen? Is er een technologie die dat kan doen? Interne werkgeheugen uitbreiden ouzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet echt. Je kunt hem overclocken maar daar wordt hij onstabiel van je je batterij zal minder lang mee gaan. Dus of niet zeuren of een andere telefoon kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of toch maar een factory reset en terug naar het absolute minimum aan apps. Gebrek aan geheugen en bergen overbodige apps is de belangrijkste oorzaak.
(Tenzij je een traaaag abonnementje hebt natuurlijk)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat belangrijk is bij alle smartphones is dat je het toestel regelmatig (om de dag) opnieuw opstart. Tevens is het van belang om via taakbeheer (homebutton ingedrukt houden) de actieve services te sluiten. Je kunt ook je ramgeheugen wissen. Je verwijders dan niks van je toestel maar sluit hiermee alle lopende processen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bluetooth uitschakelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding