Wat moet er allemaal ingevuld staan bij de wifi instellingen van een thuisnetwerk van de iPhone?

Ik gebruik wifi op mijn iPhone maar kreeg net een smsje van Ben dat ik veel betaald internet gebruik.. Hoe kan dit? Ik ben toch verbonden met mijn thuisnetwerk?

En kan iemand mij ook uitleggen hoe het zit met HTTP-proxy? Deze staat nu uit bij mij. Misschien ligt het daar aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Weet je zeker dat je thuis verbonden bent met het Wi-Fi netwerk en niet via 3G? Bovendien staat 3G waarschijnlijk wel aan als je uit je Wi-Fi zone bent waardoor je toch (veel) gebruik hebt gemaakt van je databundel. Misschien is het een idee om dit uit te zetten en alleen gebruik te maken van Wi-Fi als je thuis bent.

Als je niet weet wat HTTP-proxy is, dan is het onwaarschijnlijk dat je hier gebruik van maakt. Een proxy is een soort 'tussenpersoon' tussen je telefoon en het internet.