hoe krijg ik de films goed op mijn iphone 3gs?

Ik probeer al een tijdje wat afleveringen van topgear op mn iphone te krijgen. Ik heb de bestanden al omgevormd naar MP4 formaat. Als ik ze toevoeg in itunes zie ik ze ook gewoon bij het kopje films staan. Ook tijdens het synchroniseren kopieert hij de aflevering naar de iPhone. Maar als ik vervolgens op de iPhone kijk staat hij niet in de film map. (ook niet tussen de map van de foto's). Hoe kan dit en hoe krijg ik het goed voor mekaar?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Staan ze niet in iPod, icoontje links onderaan en dan video's? Daar komen ze terecht namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet veranderd en altijd al zo geweest. Filmpjes hebben altijd in iPod gestaan en nooit in foto's.

Andere antwoorden (1)

Ik hb een aplicatie ma die is nu niet meer te krijgen ma er zijn vast meer van dat soort die heet vlc player en daarmee kan je op je computer elk formaat slepen naar de app en later op ie iphone bekijken zonder iets te moeten omzetten na anders soort bestand