Waarom laad de Samsung sIII mini niet op in de auto?

Ik heb laatst een lader gekocht voor in de sigaretten aanstekerplug voor de auto. Als ik nu een Samsung SIII mini aansluit aan die lader weigert het toestel op te laden.

Het maakt niet uit welke mini, die van mijn man, nicht, collega...hij laad gewoon niet op. Ik heb zelf een SIII normaal, die laad wel op!

In een andere auto, werkt ook niet. Andere lader in een dezelfde of andere auto werkt ook niet. Behalve met mijn toestel.

Tot nog toe hebben we 4 auto's en 3 laders getest. De Samsung mini laad niet op en mijn toestel wel.

Iemand een idee?

1.3K

Het beste antwoord

Kijk eens hoeveel volt en ampere de autolader levert, en vergelijk dit eens met de officiele reguliere lader van je telefoon. Waarschijnlijk levert de autolader niet genoeg, en werkt het daarom niet.
Dat heb ik met mijn iPad, die moet echt met de specifieke iPad lader opgeladen worden, ik heb ook nog een oudere oplader liggen van mijn iPod, maar die levert niet genoeg ampere.

Je kunt je telefoon wel in de auto opladen, maar dan moet je dus op zoek gaan naar een auto-oplader die evenveel volt en ampere levert als je telefoon nodig heeft.
Ritsuka