bestaat er een (gratis) app die op vooraf door jou ingestelde tijden je mobiel op trillen zet?

ik zoek een app waarop je kunt instellen dat je mobiel automatisch op trillen gaat tijdens schooltijden... ik vergeet het altijd en krijg steeds straf, haha. aangezien ik weet dat veel jongeren dit probleem hebben weet ik vrij zeker dat er een app voor moet zijn maar ik heb geen idee hoe deze heet en waar ik dus op moet zoeken... Is een van jullie bekend met zo`n app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor Android is er Profile Scheduler.
bamibal
11 jaar geleden
Als het goed is heb je die app al ;)

Ik kan dat namelijk gewoon met mijn wekker. Anders heb je nog een stopwatch app. Stel hem dan zo in dat hij alleen trilt zonder geluid. (app heet "klok")
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat hij de schooltijden aangeeft met zijn mobiel, maar dat hij tijdens school automatisch op trillen gezet moet worden. En daarna weer het geluid aan.
Tasker downloaden. Dit kan gratis via 4shared.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Jatten is niet hetzelfde als gratis.