Als het toestel simlock vrij is, dan kan je ook een andere simkaart, waar een simonly abonnement aan gekoppeld is, gebruiken.

Simonly houdt in dat je een abonnement afsluit, waarbij je geen telefoontoestel geleverd krijgt. Daar moet je zelf voor zorgen. je krijgt alleen een simkaart, die je in een telefoon kan gebruiken.

Omdat je dus geen toestel geleverd krijgt, is een simonly abonnement een stuk goedkoper dan abonnementen, waar wel een toestel wordt "weggegeven".
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sim onlu houdt in dat je alleen een simkaart aanschaft. Dit is voordeliger dan wanneer je er ook een telefoon bij neemt. De korting die je normaal op de telefoon krijgt, wordt nu verrekend met je abonnement. Wanneer je telefoon simlock-vrij is, kun je dit kaartje op iedere telefoon gebruiken.