Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op een ipod touch 4g ook gratis chatten/sms'en?

Ik krijg voor mijn verjaardag een ipod touch 4g.
Alleen kan je daar gratis op chatten en/of whatsapp downloaden? (en als je whatsapp niet kan downloaden wat is dan het beste/veiligste programma?
xxx ilse.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan op een ipod touch niet Whatsappen of sms'en.Wel heeft jouw ipod een programma ,die er al op staat, genaamd Imessage.Dit is Whatsapp maar dan voor apple producten als de Iphone en Ipad en dus ook de Ipod touch.Je kunt natuurlijk ook MSN of KIK in de Apple store downloaden.Al deze programma's zijn harstikke veilig (en gratis).

Alvast van harte gefeliciteerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan wel whats app op de ipod touch 4g, ik kan het wel tenminste. Je moet hem dan wel jailbreaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bellen kan absoluut niet met een Ipod Touch.Je kan wel videochats doen zoals Skype.En inderdaad kun je whatsapp instaleren als je je Ipod Jailbreakt.Wat dan weer niet veilig is omdat je hele garantie wegvalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, ik ga het proberen te downloaden.
Greetz ilse :D

Andere antwoorden (1)

Ik heb de app 'Touch' op mn iPod. Het is een soort Whatsapp. Je kunt chatten, foto's film en audio verzenden. Touch is ook verkrijgbaar als android versie, erg handig voor vrienden zonder iPod/iPhone. Bovendien werkt Touch fijner dan whatsapp, ik gebruik het steeds meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding