Zijn er stereo headsets voor mobiele telefoons voor op de oren, dus met 3.5 mm connector en met een microfoon 'op een stokje'?

Ik zoek al dagen naar een goede headset om teleconferenties te kunnen doen. Een goede microfoon is dus belangrijk en goed comfort ook, want een gesprek duurt al snel enkele uren. Ik weet uiteraard dat er legio hoofdtelefoons met crappy microfoon zijn maar dat zoek ik niet. De headsets die ik heb gevonden hebben allemaal usb of dubbele jack connector.

paulus811
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt verloopkabels van dubbele jack naar 1jack he!
paulus811
10 jaar geleden
Ja klopt, maar die zijn om twee hoofdtelefoons op een aansluiting aan te sluiten. Met die splitters werkt de microfoon niet. Maar als jij een link hebt naar een splitter die werkt, hou ik me graag aanbevolen.

Het beste antwoord

Als je kwaliteit wil met een enkele plug en comfort, dan zou ik gaan voor de Sennheiser HME 46-3-6. Je betaal een behoorlijk bedrag er voor, maar is dan ook echt de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord, plusje. Het is inderdaad zo'n model dat ik zoek, maar deze heeft een 'standaard module connector'. Als ik daarop google krijg ik alleen maar plaatjes van netwerkconnectoren, dus ik vrees dat het niet gaat passen op een mobiele telefoon. En eerlijk is eerlijk, ik had geen budget genoemd, maar 380 euro is wel boven wat ik in gedachten had. Ik wil voor onder de 100 wel klaar zijn. Ik ga wel even verder spitten op die Sennheiser website. Dank!
paulus811
10 jaar geleden
Ik zie nu dat de website een " compatible check" heeft, ben helemaal blijk!
paulus811
10 jaar geleden
Blij dus...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij wordt standaard geleverd zonder connector zodat je zelf een keuze kan maken. Maatwerk dus. Er zijn wel goedkope headsets, maar volgens mij is er weinig in de tussenklasse. http://www.amazon.com/Cellet-3-5mm-Over-Headset-Microphone/dp/B002WVDJNU
paulus811
10 jaar geleden
Thanks voor het meedenken! Het is een Logitech H800 bluetooth headset geworden. Prima ding, zelfs muziek klinkt niet heel slecht.