Hoe zit ik een film op mijn broertjes iPod touch ( 4g)

Ik ga morgen op vakantie en ik dacht dat het wel lekker zou zijn voor hem om films erop te hebben , ben nu al een tijdje bezig en het lukt me gewoon niet . Ik heb nu een film in mp4 formaat hij staat op iTunes ,ook aangevinkt maar , hij gaat niet op de iPod ik snap er niks van help alsjeblieft
Groet Ward

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik ook heel vaak.. zou niet weten hoe het komt!!

Antwoorden (4)

Ik zou VLC player downloaden of Buzz player, want dan kan je de films in ieder formaat er op zetten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jij zit in de film en wil op de iPod? Als 4g camera heeft, opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teneerste op je eigen computer uploaden en opslaan en dan via bluetooth versturen naar het mobiele apparaat via een usb bluetooth op je pc ,gewoon plug and play dus ,je bluetooth openen en bestanden versturen en dan dus video en muziek doorsturen en via bluetooth is dat het makkelijkste of opslaan op een micro sd card?

Toegevoegd na 5 minuten:
Dus op de mobiele telefoon bluetooth activeren en dan kan je die bestanden super makkelijk én draadloos versturen van het ene apparaat naar het andere ....succes alvast !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerst moet je de film naar het goeie formaat doen vervolgens importeren naar iTunes dan ga je naar je iPod touch en kies je video daar staat als het goed is de film die je wilt , klik die aan en dan toepassen/synchroniseren. Hij zou het nu moeten doen , het kan ook zijn dat de computer niet gemachtigd is om de iPod te synchroniseren.