Welke gsm heeft een zeer goede mp3 speler?

Ik wil een nieuwe gsm kopen, en nu m'n ipod kapot is en ik geen geld meer wil spenderen aan een nieuwe ipod, zoek ik een gsm met een zeer goede mp3 speler. Dus 1 met een heel duidelijk menu (waar ik kan ordenen volgens artiest, naam, album,...), die goed geluid levert, voldoende opslagruimte heeft (intern of desnoods met micro-SD kaartje) en goede pc software heeft (waar ik mijn liedjes kan mooi ordenen zoals itunes, of gewoon compatibel is met itunes). Ik wil geen iPhone.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele telefoon komt kwa geluid in de buurt van een mp3 speler, heb zelf ervaring met Iphone en Sony

Het beste antwoord

Qua goed geluid maakt het eigenlijk niet uit wat je koopt. Alle moderne telefoons leveren een prima geluid. De beperking van de kwaliteit zit over het algemeen in de oordopjes. Voor mijn iPod gebruik is zelfs niet de oordopjes die Apple er standaard bij geeft omdat het gewoon beter kan.

Qua opslagruimte zijn Windows Phone en iPhone toestellen de enige toestellen die niet met geheugenkaarten werken en waar je dus meteen de juiste hoeveelheid geheugen moet kiezen. Die toestellen beginnen over het algemeen bij 8GB. Andere toestellen beschikken vaak over minder geheugen, maar dus wel over de mogelijkheid er een SD kaart o.i.d. in te duwen.

In de meeste gevallen kan je iTunes blijven gebruiken om de muziek te beheren, maar zal je op een andere manier de muziek op de telefoon moeten zetten. Een groot aantal fabrikanten heeft daar zelf een iTunes vervanger voor (i.e. Samsung Kies en Microsoft Zune). Functioneel zijn die aardig gelijk, maar het werkt vaak net iets anders. Wat je kan doen is natuurlijk de websites van die fabrikanten bezoeken en daar die software downloaden om te kijken of het bevalt. Android is volgens mij de enige die niet over zoiets beschikt.

Met betrekking tot het gemak van de MP3 spelers op de telefoons, ben ik zelf zeer tevreden met Windows Phone 7, maar ook hier zou ik aanraden gewoon naar de winkel te gaan en daar wat demonstraties te vragen. Wanneer je bijvoorbeeld voor Android of Symbian telefoons zou kiezen, is het mogelijk om andere MP3 spelers te downloaden zodat je de telefoon meer naar eigen hand kan zetten.

Je merkt al aan mijn antwoord dat ik je geen merk of model ga noemen omdat je een vraag stelt die voornamelijk met persoonlijke smaak te maken heeft. Je zal dus even op onderzoek moeten gaan, maar met deze tips denk ik dat je zelf de perfecte keus kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nokia N96
Sony Ericsson W760i
Samsung SGH-F400
Motorola ROKR E8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf een Nokia Express Music om precies dezelfde reden. Die is al wel 1.5 jaar oud, dus er is vast al een nieuwere versie op de markt, maar hij werkt prima, is gebruiksvriendelijk en heeft 8 gig.. Das voor mij in ieder geval meer dan genoeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf sinds enkele dagen in het blijde bezit van de LG Optimus One, en ben nog steeds verbaast wat een enorm krachtig geluid, en een overzichtelijk menu deze heeft! En ik mag het zeggen, want ik ben slechthorend maar zelfs deze LG hoor ik echt overal! Zeer aanbevelingswaardig! De nieuwe iPod Touch is slechts 20 euro goedkoper, dus nog een zeer schappelijke prijs ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- iphone
- samsung
- nokia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij wou die geen iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraagsteller wou dus geen iphone