Ja, dat is mogelijk. Dat kan bijvoorbeeld bij: zie bron.
Je kan een LCD scherm laten vervangen. Als je een beetje technisch bent kan je op Youtube zoeken naar filmpjes hoe je het scherm van je BlackBerry kunt vervangen. Zo kan je een schermpje kopen en zelf vervangen (als je de nodige kennis hebt). Let wel op dat je zelf verantwoordelijk bent voor de gevolgen!

Succes ermee!

Team GSM Buddy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een blackberry curve 8520, die kan ik daar niet laten repareren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, alleen hebben ze de verkeerde naam gebruikt, namelijk de "Bold 8520". Linkje: http://www.iphone-reparatie.be/product_info.php?products_id=165