Iphone 6 gaat snel leeg is dat normaal ?

De batterij van mijn iphone 6 gaat snel leeg maar dan ook heel snel
Locatievoorzieningen uitgezet helderheid enzo.
Is dit normaal ????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had tot voor kort een 4 nu een 6+ ik b en ben aangenaam verrast hoelang de batterij nog bruikbaar blijft dus ruim een etmaal . Maar de 6 ?!?

Het beste antwoord

Dit heeft te maken met dat er veel dingen openstaan, waardoor dat heel veel batterijcapaciteit verbruikt.

Bekijk deze site en voorkom met die acht handige tips dat je batterij door IOS 8 te snel leeg is:

http://www.want.nl/voorkom-met-deze-acht-handige-tips-dat-je-batterij-door-ios-8-te-snel-leeg-is/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je ook kunt doen op apps te sluiten: 2x achter elkaar klikken op de home-button (Ronde knop onder scherm). Alle openstaande apps komen dan tevoorschijn. Schuif met een vinger over de app-schermen naar boven, en ze zullen sluiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt het heeft veel geholpen

Andere antwoorden (1)

Dit is normaal. Als je je teleffon veel gebruikt is deze inderdaad snel leeg. Mijn eigen iPhone is na ongeveer een dag leeg. Ik gebruik mijn teleffon niet veel (soms een berichtje sturen, soms op facebook). Kijk even bij Instellingen > algemeen > software update of je de nieuwste IOS hebt. Dit kan soms ook nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb mijn iphone 6. 4 min gebruikt en er gaat 10%
Eraf