Hoe kan ik laatst gezien weer aanzetten op mijn telefoon? Ik heb een lg optimus 2x speed. normaal zag ik dat staan maar nu alleen de naam en rest niks

Dit heeft te maken met whatsapp. De profielfoto en de naam zijn alleen zichtbaar en niet de zin: laatst gezien/online/is aan het typen. Tenzij de contact persoon net een bericht heeft gestuurd naar mij kan ik dat zien maar dat is na ongeveer 1 a 2 minuten weer verdwenen.
Normaal had ik dit altijd erbij staan ook was diegene niet aan het typen of was een week daarvoor het laatste gesprek geweest tussen ons dan kon ik nog zien of hij/zij tussendoor online was geweest.

wie o wie weet hier meer van en kan mij helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit heb ik ook vandaag
Zal vast niet aan jou telefoon liggen
Whatsapp is waarschijnlijk even ''weg''