Wat gebeurd er als de dief de zoek mijn iphone app verwijderd?

Ik heb zoek mijn iphone op mijn iphone 4 gezet en alles werkt prima. Het enige nadeel is is dat ik geen 3g heb dus de dief eerst moet verbinden met internet. Maar wat gebeurd er als de dief de app verwijderd of de telefoon helemaal uitzet? En als je de sim-kaart verwisselt en hem dan weer aanzet? Ps: mijn iphone is niet gestolen maar dit is gewoon intresse.
Pps: iphone 4 IOS 6

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zodra de gesloten iPhone verbinding maakt met internet zou je via de app kunnen traceren. Maar het eerste wat een dief doet is alles uitzetten en verwijderen. Wanneer de app verwijdert wordt of de fabrieksinstellingen worden hersteld, is dit niet meer mogelijk.

'Zoek mijn iPhone' is eigenlijk niet ter bescherming van dieven of een opsporingsdienst. Het is juist een manier om je iPhone te vinden als je t niet kunt vinden (bijvoorbeeld thuis). Dan kun je een geluidje afspelen om te horen waar ie is.