Is het slim om nu een bb te kopen en gaat pingen geld kosten?

Weet jij het antwoord?

/2500

als je een bb koopt moet je er wel eentje nemen met abbo, kun je ook meteen op internet, heel veel gratis sms'jes en belminuten en pingen is gratis!!!

of het slim is om een bb te kopen weet ik niet maar pingen gaat via internet en dat is gratis (als je een internet hebt of wifi)

Ik zou niet weten waarom niet. Dat ping geld gaat kosten is net zon fabeltje als dat je msn verwijderd wordt als je zon kettingmail niet doorstuurt of van die mails dat Bill Gates z'n fortuin zou gaan verdelen. Allemaal onzin dus dat ping geld gaat kosten ook.

Een bb is echt niet zo veel aan en het pingen werkt soms niet eens komt vaker voor dat het het niet doet Toegevoegd na 1 minuut: En ja pingen is gratis

Pingen gaat geen geld kosten, KPN wilde dit doorvoeren maar ik las vandaag in de krant dat er vanuit de tweede kamer is besloten dat dit niet mag.

Misschien dat pingen in de toekomst geld gaat kosten omdat het zoveel wordt gebruikt. Of dat internet duurder wordt. Maar pingen is nu nog gratis als je een internetverbinding op je bb hebt.

Ik heb ook een verhaal gehoord over dat pingen geld gaat kosten, dat is waarschijnlijk niet waar, amders was het wel op het nieuws, maar als het zo zou zijn, heb je altijd nog WhatsApp en dat is gratis, dus of pingen nou geld gaat kosten of niet, je kan altijd gratis blijven communiceren.

Het pingen met de BB gaat via de Blackberry internet service. Dit gaat geen extra geld kosten. Het was vooral WhatsApp en Skype wat ze wilde gaan aanpakken bij KPN omdat daardoor de inkomsten van sms en bellen drastisch afgenomen zijn. Het is echter verboden door de tweede kamer dus ze mogen geen extra kosten gaan rekenen. Het is dus nog steeds een prima idee om een Blackberry te kopen. Veel plezier ermee :-)

Nu is het wel zo dat een BB abonnement al iets duurder is dan een normaal internetabonnement, dus in principe betaal je al extra voor het pingen.

Ik weet niet waar deze mensen het over hebben, Maar pingen kost sowieso geld. Je moet een speciaal abbonoment hebben die je blackberry RIM service verleend.Dat kost je 7,50. En er is geen ander goed antwoord want, Ik heb hier erg veel informatie over gezocht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100