Kan je in Nederland een Google play store giftcard kopen?

Mag ook online, als het maa in Nederland werkt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Helaas kan dit op dit moment alleen nog in Amerika. Wat je kunt wel kunt doen is tegoed kopen via een 3v card. Dit is een prepaid creditcard waarmee je iets kunt kopen in Google play store. Kijk hier voor meer info https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html?tk=60
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou ik een pre-paid MasterCard nemen. Die kun je met iDEAL opwaarderen, het bedrag staat direct op je Card en het kost € 10,- per jaar. Bij de 3V pre-paid Visa Card betaal je voor iedere transactie € 2,- (die houden ze dan dus van je opwaardeerbedrag in). Ook zijn de limieten op een MasterCard hoger. https://www.moneybookers.com/onboard/en/register.pl?scid=main_consumer
Of je betaald gewoon niet en download de app "blackmart alpha". Hiermee kan kan je alle apps uit de play store gratis downloaden.

Toegevoegd na 4 minuten:
De download link staat hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier nog een artikel over het gebruik van een prepaid creditcard om zaken op internet te kopen zonder een 'echte creditcard'. Illegaal downloaden van applicaties lijkt me een minder goed advies...