Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Weet je zeker dat de AppStore ontbreekt en niet ergens anders staan?
YouTube is weg doordat YouTube een eigen app heeft gemaakt die je dan weer moet downloaden in de AppStore.
Ik heb gister ook iOS6 gedownload maar hier stond de AppStore er wel gewoon. Misschien dat ie bij jou een andere naam heeft gekregen.
Anders wens ik je veel suc6 en hoop ik dat je betere antwoorden krijgt.
Welterusten
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Als je op home bent, scroll naar links, zodat je bij 'Zoek' aankomt, type daar; A en als er heel veel staat, App, en zo door. Misschien vind je hem zo. Want bij mijn iPhone was het bij een andere iOS, en toen waren al me apps opeens op andere pagina's. En toen heb ik ze ook gevonden met 'ZOEK". Veel succes !
Groetjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je honderd procent zeker weer dat de appstore er niet staat. Wat ik mij totaal niet kan voorstellen. Moet je op je pc herstellen in itunes. De youtube app is weg inderdaad omdat het contract was afgelopen. Die kun je weer terug vinden in de appstore. Veel beter is die trouwens. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding