Hoe kan het dat mijn telefoon geen simkaarten meer leest?

Ik heb een Galaxy Gio en hij las gisteren ineens mijn simkaart niet meer. Toen heb ik het een tijdje aangekeken en vanochtend heb ik er een andere in gedaan, die ook niet gelezen kan worden. Hij geeft gewoon aan dat er geen simkaart in zit. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen? (beide kaarten zijn overigens van Vodafone, maakt dat iets uit?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wellicht is één van de contacten met de SIMkaart verbroken. Check eens met nog een andere SIM-kaart.