Kan je de USB-kabel van een HTC Wildfire S in een Apple USB adapter doen, en andersom

Dus dat je één USB oplader meeneemt en 2 USB oplaad kabels, en je ze beide met 1tje op kan laden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker, beide apparaten kunnen worden opgeladen met dezelfde USB lader. Dit komt omdat er een bepaalde standaard als er gebruikt gemaakt wordt van de USB technologie en men dus hierdoor een minimaal en maximaal voltage moet kunnen leveren, waardoor alle telefoons die met een USB kabel te laden zijn zullen werken op alle USB opladers.

Overigens een andere tip, mocht je beide apparaten tegelijk willen laden is onderstaand misschien een oplossing?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat kan, een USB lader is altijd het zelfde voltage. maak niet uit van welk merk (alleen niet tegelrijker tijd)