is deze site betrouwbaar?http://gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/BlackBerry-8520-black-belsms35-int.asp

Heb ik dan ook internet op bijvoorbeeld de snelweg?
Of op vakantie.

Toegevoegd na 52 seconden:
http://gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/BlackBerry-8520-black-belsms35-int.asp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bereik wordt bepaald door de PROVIDER (dus KPN, T-mobile, Vodafone, etc) en niet door de website die het verkoopt.

Antwoorden (2)

De site wel, mobiel niet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat het mobieltje snel defect raakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lizard, niet alle antwoorden op deze website zijn even goed. Tip let niet op zulke antwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke :)
ik ben net nieuw hier, dus xD
Je bereik wordt bepaald door de PROVIDER (dus KPN, T-mobile, Vodafone, etc) en niet door de website die het verkoopt.

Die Blackberry is in combinatie met T-mobile dus qua bereik zit je goed. Als je een goede provider weet dan kun je ook direct via hun website een mobiel bestellen. Voor de prijs van het abonnement maakt het niet uit en meestal is de telefoon daar dan goedkoper.

GSMtopdeal is op zich wel betrouwbaar maar ze kunnen de telefoon niet goedkoper aanbieden inclusief het abonnement dan de providers.

Let goed op de voorwaarden, want je betaald zo te zien ook €30,- aansluitkosten, die heb je meestal dan weer niet bij de providers.

www.bellen.com heb je een beter (neutraler) overzicht van telefoons en abonnementen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt het nu dat ik volgens die site 774,45 minder betaal? Korting op maandtarief €463.20 Gratis telefoon €299.00 Korting aansluitkosten €12.25
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat er staat dan zal het vast wel zo zijn. Waarom ga je niet naar een telefoonwinkel om je te laten adviseren over een goed abonnement?