Zijn er iOS Apps bedoelt voor het middelbaar onderwijs?

Als je onder 'onderwijs' kijkt bij de app store, staan er vaak Apps voor peuters tot de basisschool, bijvoorbeeld met leren lezen enzo. Zijn er ook Apps voor de middelbare school, havo/vwo klas 4/5, met name voor wiskunde, scheikunde, natuurkunde, en biologie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze zijn er wel, maar eigenlijk alleen in het Engels and andere talen. Echt grote en goede apps heb ik nog niet langs zien komen.

Probleem bij de Engelse apps is natuurlijk dat de stof anders is en er vaak andere termen worden gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een magister app ik weet niet of je school magister gebruikt maar hierin kun je bijvoorbeeld je agenda, punten, hoe vaak je te laat bent enz. kan zien. verder zoals hiervoor al vermeld is zijn vele apps om te leren in het engels, ik weet niet of dat een probleem voor je is.