Hoe zet ik de wekker op mijn mobiel ivm de klok die terug gaat.

Ik wil morgen de wekker hebben staan om half tien nieuwe tijd. Wordt de klok op een mobiel automatisch aangepast op de nieuwe tijd of moet ik de wekker nu op half elf zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.5K

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan of je heb ingesteld of ie automatisch zomertijd verandert of niet.

Toegevoegd na 1 seconde:
(hmmm)
Ja: tijd die je wakker moet worden.
Nee: uurtje later dan je wakker moet worden, zet dan klok uur terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als je een Smartphone hebt.Op alle Smartphones gaat de klok om 3.00 automatisch over op wintertijd,dus een uur terug,hoef je helemaal niets aan te doen,en je wekker hoef je dus ook niet op half 11 te zetten.