Hoe zet je de trilfunctie met het typen uit?

Als ik aan het typen ben op mijn mobiel, dan trilt hij bij elke letter. Hoe kan je dit uitzetten?

Ik heb een alcatel onetouch star, android mobiel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Bij je toetsenbord instellingen (zie je als je aan het typen bent onderin of als je naar het gewone instel menu gaat (waar je bijv. je telefoontje kunt resetten). Daar zie je een regeltje met feedback. Als die aanklikt kom je in een menu waar je het toontje kunt kiezen als je een toets indrukt maar ook of dat je wel of geen trilling wilt. Let op dat dit dan overal geld (belmenu, en normaal typen)
Mvg