Ik kan ineens na de ios 8 update op mijn ipad mini geen apps meer uit de app store downloaden! Wat nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
ios8 vind ik echt een tegenvaller, mijn internet loopt nu elke keer vast, tabbladen vernieuwen ineens en copy-paste werkt maar half
Ritsuka
9 jaar geleden
en hij is langzamer
Z512099
9 jaar geleden
Heb dat bij mij ook, trager en kan geen foto's meer posten, misschien ligt dat wel bij GV...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Het is de grootste flop in de update-geschiedenis"
- minion
capthavoc
9 jaar geleden
icloud heeft ook isseus wereldwijd voor heel veel mensen op dit moment
en aangezien deze gekoppeld is aan je backup aankopen en dus ook aan je appstore en aan je hele apple ID
is daar op dit moment weinig aan te doen volgens mij is er niets mis met je toestel maar ligt het aan apple server zelf De update is inderdaad een beetje een flop mijn facebook is traag met opstarten valt soms weg
youtube hapert meer dan ooit op mijn ipad air
beeld kwaliteit valt heel vaak terug en stopt zo nu en dan waar ik totaal geen last van had met ios7
terwijl ik net mijn internet snelheid heb verhoogt dus daar ligt het ook niet aan. Het wordt echt een kwestie van wachten op de bug fixses voor verschillene apps denk ik

Antwoorden (1)

Mogelijk is opnieuw aanmelden bij de appstore een oplossing. Log uit met je account in de appstore op je iPad, start de iPad opnieuw op en meld je opnieuw aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat werkt helaas ook niet. Bedankt voor het helpen. Ik vind iOS8 echt een hele grote flop!