mijn samsung galaxy ace gaat niet meer aan, wat is er kapot aan en hoe maak ik het?

mijn mobiel (samsung galaxy ace) deed gister heel raar elke keer als ik een app aanklikte gaf hij een foutmelding, dus ik wil mijn mobiel uit doen en weer aan, dan zou hij het misschien wel doen, maar hij wilde dus niet meer aan! nouja, hij doet al die dingen voordat je bij je pincode komt, en dan blijft hij dat gewoon herhalen, hij gaat niet naar dat scherm van mijn pincode, ik heb gister 20 minuten gewacht totdat hij het deed, maar hij doet niks. mijn vriendin zei dat ik een update moet doen, want haar broertje had dat ook gehad, en die heeft de zelfde mobiel als ik, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe? en al helemaal niet terwijl hij uit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Eerst backup maken, als dat mogelijk is dan teruggaan naar fabrieksinstellingen. Dit heet een "harde reset" en is niet hetzelfde als aan/uit oden. Druk gelijktijdig: home en power/lock:

http://www.hardreset.eu/samsung_s5830_galaxy_ace_hard_reset_en.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe maak je een backup? :$