Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Jazeker!

Dat is geen enkel probleem. Mijn N97 kan zelfs via Ovi de Skype applicatie downloaden.

Op de pagina van Skype staat veel meer informatie (zie de link).

Als je jou telefoon intikt in Google + skype, dan zal ongetwijfeld de applicatie beschikbaar zijn.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat kan op de meeste al, als je internet hebt tenminste, en er mensen zijn die het ook hebben!
Je kan het downloaden op bijna alle smartphones!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zelfs met een Iphone!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Op veel smartphones kan je skype installeren en gebruiken: http://www.skype.com/intl/en-us/get-skype/on-your-mobile/download/

Hou er wel rekening mee dat er via dit soort software snel bestanden eheenen weer gestuurd kunnen worden en dat deze virussen kunnen bevatten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik begrijp is dat skype door de provider geblokkeerd wordt. Omdat je natuurlijk met de provider moet bellen.

Maar als je een wifi connectie kan opzetten, dan moet het kunnen. De app kan je wel downloaden vanaf de skype site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, via WI-FI op bijna alle smartphones. Via 3G is het een ellende...

Maar ff terzijde; Google??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit kan, maar ligt aan het besturingssysteem waar je toestel op draait.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller met Skypen bedoelt: bellen met beeld, zoals het op de computer ook is. Ik heb het geprobeerd met de tweede camera op mijn N96, maar dit werkt niet. En volgens mij op geen enkele telefoon, wel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding