Simlockvrij maken Samsung Chat 335?

Ik heb een Samsung Chat 335 al 1 Jaar lang, ik heb vandaag de unlock code ontvangen, maar als ik deze invul dan krijg ik -'pjes

De code lijkt zo: #0111* 1234544#

Maar bij het laatste gedeelte krijgt ik -'pjes.
En als ik op het knopje bellen druk, zegt hij dat er niks is geactiveerd.

Zo luid de handleiding van HI:

Geachte Heer/Mevrouw

Een tijdje terug heeft u ons gevraagd om uw toestel te unlocken. Hier heeft u een speciale code en instructie voor nodig die uniek is voor uw toestel

Zet de telefoon, zonder sim-kaart erin, aan
Toets achtereenvolgens in *CODE*
In het display komt kortstondig de bevestiging dat sim-lock is opgeheven

Het toestel is nu gedeblokkeerd

Kan iemand me meer uitleg geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hiervoor nam ik contact met de winkel waar ik het toestel gekocht had. Zij regele alles.