Wat moet je doen om een onvolledige smsje te voorkomen

Ik heb een blackberry bold en als een sms iets te lang is dan krijg ik slechts een deel van het smsje en staat er aan het einde [bepaalde tekst ontbreekt] soms als ik even wacht krijg ik de rest van het smsje maar dit gebeurt zelden

Toegevoegd na 1 dag:
Dit gebeurt alleen bij smsjes die ik krijg NIET DIE IK VERSTUUR

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door te letten op de hoeveelheid tekens die je intoetst. Als je de boodschap zo kort mogelijk houdt is de kans klein dat de sms voortijdig afgekapt wordt.
Amadea
11 jaar geleden
Soms moet je even wachten en komt de tekst enkele minuten later
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is handig om smsjes binnen het aantal tekens te houden. Als jij de ontvanger van smsjes bent kun je er niets aan doen dat niet het hele smsje binnenkomt. Dit ligt aan de zender van het smsje.