bestaat er een smartphone met android 4.0 voor rond de €300?

ik zoek een smartphone voor mijn moeder met android 4.0 en rond de €300

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Is geen probleem.
Zeker niet als je een beetje bekent bent met dergelijke toestellen.
Ik heb zelf een Samsung Gio van 120,-
En die draait ook op ICS ( android 4 ).

Toegegeven, niet standaart uit de fabriek, maar een andere rom ( android versie ) erop zetten is geen probleem.

Zelfs voor de goedkopere Y en de fit toestellen zijn er android 4 roms beschikbaar.

Ik zou daar geen 300,- voor over hebben.

Ik doe dit hobbymatig, maar om eerlijk te zijn ik zie geen echte functionele meerwaarde tussen android 2.3.versies en de 4 behalve dan dat het er leuk uitziet.

Loop gewoon eens bijvoorbeeld de kijkshop binnen en kijk wat ze daar hebben liggen.

Voor eventueel wat leesvoer om zelf te knutselen.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=686
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nu heeft alleen de Google Nexus Android 4.0 voorgeïnstaleerd. Op onderstaande afbeelding kan je zien welke bestaande toestellen een update hebben of krijgen naar Android 4.0. Volgensmij zijn al deze toestellen boven de €300, maar dat weet ik niet zeker.