Kan je op een iPad zie wanneer de iPad word gebruikt?

Dus bijvoorbeeld of de iPad 's nachts word gebruikt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Erna55
7 jaar geleden
Wanneer je denkt dat iemad anders je iPad gebruikt, dan kun je er een wachtwoord op zetten.

Antwoorden (1)

Logischerwijs zou dit in de logboeken moeten staan (~/Library/Logs). Maar ik heb geen logboek gevonden waar het systeemgebruik in vermeld wordt.

Je kunt het wel zien met de gratis app MobileKids. Wil je gedetailleerde statistieken over aantal minuten, hoeveelheid data, verstuurde sms’jes en dergelijke, dan moet je een abonnement afsluiten. Dit kost $ 6,- per maand.

Daarnaast kun je het nachtelijk iPad-gebruik misschien controleren door in te loggen op je router.
SimonV