waarom kan ik geen normale fotos maken met mn iphonehoesje?

ik heb een PAARS rilakkuma iphone 5 hoesjegekregen maar nu als ik fotos maak met flits dan worden ze vaag en paars gloed...moet ik dat gat in de hoogte of breedte meer opensnijden ofzo? k wil niet elek keer mn hoesje eraf doen als k ff een foto wil maken grrr

Picture for question
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hetzelfde hoesje gehad en bij mij had het hoesje niet dezelfde afmeting als mijn telefoon. (Ik had een iPhone 4 hoesje gekregen in plaats van een 5). Ik heb hem met een mesje geprobeerd naar wens te snijden, maar dit raad ik je niet aan, ik heb namelijk mijn hoesje moeten weggooien omdat het er niet uitzag. Makkelijkste oplossing: bij het maken van een foto het hoesje eraf halen, hoe vervelend dat ook is.

Antwoorden (1)

De flits weerkaatst het paars van het hoesje waardoor het licht in de directe omgeving van de lens paarsig wordt. Dit zie je terug op de foto helaas. Het feit dat de flitser behoorlijk terug ligt t.o.v. de voorkant van het hoesje ( het hoesje is dik) maakt het er niet beter op. Dit kan je echt niet oplossen zonder het hoesje eraf te halen.