Is het normaal dat mijn nabijheidssensorled verlicht blijft als mijn scherm dooft?

Hallo,

Ik ben sedert 2 weken in het bezit van een samsung note 2. Sinds gisteren blijft het nabijheid-/bewegingsensor ledje verlicht als het in stand-by staat. Is dat wel normaal want dat deed hij voor gisteren niet. De instellingen zijn niet gewijzigd geweest.

Mvg
F.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zal wel ergens een programma dat ingeschakeld hebben.
Kijk eens onderaan rechts op uw systeembalk want daar staan de pictogrammen van de programma's die opstarten bij het booten. Door er op te klikken met de rechter muisknop kan u die uitschakelen.
U ka ook een programma als Ccleaner installeren waarmee u zeer eenvoudig kan zien welke programma's er opstarten en die dan ook kan uitschakelen, dit werkt onafhankelijk van uw operating systeem en is dus op elke PC bruikbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Werlt dit ook op een tablet dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie maar ik heb het over mijn samsung Mobile note 2 smartphone. Ik denk niet dat uw stelling mij verder kan helpen.