Krijg geen wifi op mijn telefoon samsung? Mijn man krijgt wel wifi er op.. Bij blijft die op verifieren staan of op uit. WW klopt gewoon

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Telefoon aan en uit en opnieuw aanmelden zou kunnen lukken, en geef hem een andere naam als man hetzelfde toestel heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens alle netwerkinstellingen te herstellen. Mijn vriend heeft okk zo'n telefoon en ik kon dat bij hem op een of andere lanier doen bij de instellingen (weet niet meer precies waar) bij hem werkte alles toen weer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, als je je toestel niet zo lang hebt, is de kans dat je man zijn toestel en WIFI toen met MAC filter had beveiligd. Dan zou hij jou MAC adres ook in de modem toe moeten voegen als vertrouwd.