Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik niet kan inloggen op de Telfort belstatus app?

Hij zegt dat ik geen internetverbinding heb terwijl ik dat wel heb, ik typ het goeie nummer en wachtwoord in, maar toch lukt het niet, ik heb de app al opnieuw gedownload, maar toch zegt hij dat ik geen internet verbinding heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sinds mei 2012 heb ik ook problemen met de (Android) app van Telfort. Ze lieten aan het begin van de maand weten dat er in augustus 2012 een update zou volgen, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Je kunt via de mobiele site van Telfort (of op de PC) de belstatus controleren, maar dat vind ik zelf geen oplossing. Het gemak om op je smartphone meteen de belstatus te kunnen inzien is waar het om gaat en waar Telfort punten laat liggen.

Dit hele gedoe met Telfort is voor mij een reden om (zodra mijn abonnement is afgelopen) over te stappen naar een andere telecomaanbieder. Ik snap nog steeds niet hoe zo'n groot bedrijf niet de middelen heeft om een 'simpele' app te upgraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding