Verschillende (Amerikaanse) sites melden dat op 12 september de iPhone 5 en de iPad mini worden gepresenteerd.

Je kan dus nog een paar weken wachten totdat je weet wat de iPhone 5 allemaal kan, en daarna je beslissing maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je van Fotos maken houd en van een goede kwaliteit telefoon die niet snel kapot gaat en waar heel veel gadgets en hoesjes voor zijn zou ik de iPhone 5 kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De camera van de Galaxy S3 heeft evenveel megapixel dus de camera van de IPhone is niet beter. En aan het begin is er nog niet veel beschikbaar qau hoesjes vergeleken de s3. En de iPhone gaat sneller kapot dan als de S3 als je hem laat vallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iphone 5 krijgt wel een betere camera: 11 mp en er zijn volgens geruchten al veel fabrikanten begonnen met de hoesjes omdat ze al bijna zeker weten hoe hij er uit komt te zien
Betrouwbare bronnen als New York Times, The Wall Street Journal, etc. Melden dat de IPhone 5 op 12 September word gelanceerd. Het duurt dan waarschijnlijk nog wel tot oktober totdat 'ie tekoop is in Nederland. Geruchten gaan dat de iPhone een 4" scherm krijgt en snellere processor. Ik zou er op wachten maar als je heel graag de s3 wilt zou ik die nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple heeft niet voor niets eerst de teleurstellende iPhone 4S gepresenteerd. Dat was omdat de iPhone 5 een telefoon moest worden die de markt compleet op de kop zou zetten. De Galaxy S3 zal niets zijn vergeleken met de iPhone 5.

Mensen die de S3 met de 4S vergelijken, snappen het niet helemaal, aangezien die moet worden vergeleken met de iPhone 5.

Als je een goede telefoon wilt, zou ik op de iPhone 5 wachten. Er zit een prijskaartje aan, maar dat komt 100% door de kwaliteit die Apple levert.

Steve Jobs was perfectionist, en daarom zijn de toestellen van Apple ook wat duurder. Alles moest perfect zijn en dat is doorgezet na het overlijden van Steve Jobs. Steve Jobs heeft meegeholpen aan de iPhone 5, en niet aan de iPhone 4S. Vandaar dat de iPhone 5 zoveel beter wordt als de 4S.

Ik zou wachten op de iPhone 5. Waarschijnlijk ligt deze voor het eerst in de winkels op 21 september (VS), en iets later ook in Nederland (Waarschijnlijk eind september, begin Oktober)

P.s. de iPhone 5 zou ook wel eens anders kunnen gaan heten. Niets zegt dat het ook daadwerkelijk iPhone 5 gaat heten. De iPad na de iPad 2 heet bijv. geen iPad 3, maar "The new iPad"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, dat prijskaartje komt inderdaad deels door de kwaliteit. Echter komt voor een zeer groot deel ook omdat er een halve witte appel op staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@watdan
Ja klopt zeker. Maar dat is met alle merken, en niet alleen Apple. Ik ben begonnen met een iPhone 3GS, nu een iPhone 4S, maar wil ook niets anders dan Apple-toestellen meer! De perfectie is er gewoon, en het werkt allemaal zo soepel, dat ik best wat extra's wil betalen. En ik ben niet heel rijk ofzo :P
12 september zal er idd een conferentie worden gehouden waarin alle nieuwe producten, waaronder de iphone 5, gepresenteerd zullen worden.

In Nederland verwacht men dat de Iphone5 ergens in Oktober op de markt zal verschijnen.