Nee , ik heb overal voor je gezocht maar dit is helaas niet mogelijk.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol.. doordat jij het niet kunt vinden is het prompt niet mogelijk.. Hmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook al 'overal' gezocht en kon het ook niet vinden. Wel een slim antwoord. Want als na 5 dagen er geen ander antwoord is die me werkelijk op weg kan helpen. Is dit de potentiële winnaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dan dat er toch nog een antwoord kwam van iemand die wél beter gezocht had..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoeld het antwoord van Zoekertje...
Ben ik het niet mee eens. Ik was ook al op die pagina gekomen, maar nog steeds geen direct contact met blackberry.
Moet ik naar mijn wederverkoper, die weet het antwoord van de vraag die ik wil stellen ook niet. Zelfs op de forums weten ze het niet en ik wil die vraag rechtstreeks bij bb neerleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad ik kon ook absoluut niets vinden!!
Je zou kunnen zoeken op: RIM (Research In Motion)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.blackberry.com/support/

Hier kunt U het juiste toestel "vastpakken" en oplossingen van ontstane problemen vinden.9technische ) Bij andere problemen dient U contact op te nemen met de wederverkoper van Uw toestel.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via http://uk.blackberry.com/contact/ krijg ik het volgende e-mailadres: help@rim.com . Het zit in Engeland, dus hopelijk kan je het in het Engels vragen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gevonden antwoord. Heb direct een mail verstuurd, maar helaas: Thank you for contacting BlackBerry Technical Support. The email you submitted has not been delivered. Please find many alternative support options below.
Je kan hier een formuliertje invullen: https://www.blackberry.com/CSOHelp/index.do?ft=partner