Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een nokia lumia 520, ik wil een app downloaden maar er staat: geen 1 gb ram wat nu?

Ik wil bijvoorbeeld angry birds go downloaden of subway surfers maar dat lukt niet want dan komt melding, uw telefoon heeft geen 1 gb ram, kan ik dat toevoegen met geheugen kaart ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
653
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij nokia lumia 520 is het zo dat je daarvoor een te kleine beeld hebt. Dat is ook bij andere kleine smartphones.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ram is intern geheugen en geen schijf ruimte. ram erbij kopen is voor een computer makkelijk voor een telefoonnis het niet gebruikelijk. ik denk dst een andere telefoon goedkoper is dan geheugen uitbreiden. google op ram uitbreiden nokia type xxx en je vind het een en ander.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee dit kan je niet toevoegen, om desbetreffende spelletjes te kunnen spelen zal je een ander toestel moeten nemen. De lumia 520 beschikt slechts over 512MB RAM geheugen. (RAM geheugen = werkgeheugen)

Opslag geheugen is wel uit te breiden met Micro-SD kaartjes, maar RAM helaas niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding