ik heb een nokia lumia 520, ik wil een app downloaden maar er staat: geen 1 gb ram wat nu?

Ik wil bijvoorbeeld angry birds go downloaden of subway surfers maar dat lukt niet want dan komt melding, uw telefoon heeft geen 1 gb ram, kan ik dat toevoegen met geheugen kaart ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij nokia lumia 520 is het zo dat je daarvoor een te kleine beeld hebt. Dat is ook bij andere kleine smartphones.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ram is intern geheugen en geen schijf ruimte. ram erbij kopen is voor een computer makkelijk voor een telefoonnis het niet gebruikelijk. ik denk dst een andere telefoon goedkoper is dan geheugen uitbreiden. google op ram uitbreiden nokia type xxx en je vind het een en ander.

Antwoorden (1)

Nee dit kan je niet toevoegen, om desbetreffende spelletjes te kunnen spelen zal je een ander toestel moeten nemen. De lumia 520 beschikt slechts over 512MB RAM geheugen. (RAM geheugen = werkgeheugen)

Opslag geheugen is wel uit te breiden met Micro-SD kaartjes, maar RAM helaas niet.