ik zoek een batterij voor mijn galaxy s2. is deze goed? (zie omschrijving)

Ik zag dit
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/samsung-extended-battery-pack-voor-samsung-galaxy-s-ii/9005000011599348/index.html
En ik zag dit.
http://www.gsmbatterij.nl/samsung-i9100-galaxy-s2/batterij-samsung-i9100-galaxy-s2-origineel-p-56.html

De 2de is goedkoper maar wat is dat wat je bij de 1ste bij de batterij krijgs?
En voor welke zou jij gaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Krijgs= krijgd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De eerste batterij van Bol, is een extra dikke batterij. Het achterfrontje wat je erbij krijgt zit er niet voor niets bij. Je batterij gaat langer mee, maar ik weet niet of jij met een dikke SGS2 op zak wilt lopen? Ik zou me eraan storen, juist omdat de SGS2 zo lekker plat is. Gewoon voor de 2e en dus ook goedkopere gaan, zou ik zeggen. Het nut van een 'staande' mobiel zie ik ook niet echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
ik denk dat ik voor de 2de ga.
goedkoper en beter.

Andere antwoorden (2)

Voor een andere telefoon heb ik goede ervaring met Replacedirect. Snelle en goede levering zonder sores en voor betrekkelijk weinig geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de originele batterij gaan(2e optie).Daar de zwaardere batterij een imitatie is van het originele type.Dat kan als gevolg hebben dat deze kan exploderen in je broekzak met alle gevolgen vandien of in de brand kan vliegen bij opladen.Bovendien hoef je van samsung niet op garantie of schadevergoeding te rekenen als je imitatiebatterijen gebruikt.