Kun je instellen dat meldingen niet via je oortjes komen op iPhone?

Mijn iPhone wekker gaat (zelfs bij mute/niet storen/als ik mn oortjes erin heb) gewoon af via de luidspreker met trilling.
Maar als ik een agenda-afspraak heb en ik heb mijn oortjes in de iPhone zitten, gaat het geluid niet via de 'luidspreker' af, blijft gewoon via oortjes gaan dus. Kan ik instellen dat ik het zowel via oortjes als de luidspreker kan laten gaan?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb een iPhone 4 trouwens.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Jijzelf kan dit niet instellen. Iphone laat je niet toe in zijn software.
Dat de wekker altijd afgaat is gewoon zo geprogrammeerd. Jij zelf kan hier niets aan veranderen.

Echter moet je ook niet teveel je oortjes indoen, aangezien dit slecht is voor je oren, waardoor je probleem dus is opgelost :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sinds wanneer is oortjes in hebben slecht voor je?
Ik weet dat hard muziek luister slecht is, maar alleen oortjes inhebben toch niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het oortje zelf in hebben zorgt ervoor dat dr muziek minder afzwakt dan wanneer je het gwn natuurlijk in je oor laat komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar als je oortjes in zet en je zet het geluid zacht, is dat dan nog slecht voor je? ik denk het niet hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa, maar dan hoor je niks. Vaak staat de muziek veel te hard.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij moet je je meldingengeluid uitdoen.
Dan kan je denk ik wel verder muziek luisteren via je oortjes zonder meldingen.

Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ooh bedoel je dat zo, haha ik vatte het anders op, maar dat heb ik ook, is echt heel irritant. Hmmm... ik weet niet of daar een oplossing voor is, is wel een interessante vraag daarom druk ik even op goeie vraag voor je haha.
Ik zou dat ook wel is willen weten.