1) je iphone op je computer aansluiten en bij itunes updaten, dan gaat de jailbreak er automatis af.
2) je iphone aan de computer aansluiten en bij itunes op "herstellen" klikken.

Toegevoegd na 58 seconden:
Het is of het een of het ander, dit is geen stappen plan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je iTunes update gaat de Jailbreak er NIET af.
Aansluiten op de pc en dan EERST een back up maken zodat he daarna weer al je gegevens er op kan zetten dan herstellen en dan back up er weer op zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou er geen back-up van maken, want dat kan problemen veroorzaken met de iPhone als je 'm terug zet, want een Backup van een jailbreak is slecht voor je iDevice
Hangt er van af welke iOS je hebt.
Als er een nieuwe iOS-update beschikbaar is, moet je iTunes hebben, en je iPhone 4 in-pluggen.
Links zie staan als het goed is: Apparaten en de naam van je iPhone 4, En dan staat er of je Software Up-to-date is, zo niet, dan kan je die bijwerken door op ''Bijwerken te drukken''
Dit kan je ook gewoon op je iPhone 4 checken.
Ga op je iPhone naar Instellingen>Algemeen>Info, en kijk dan naar de Versie als je versie 5.1.1 is dan werkt wat ik net heb uitgelegd niet.

Manier 2: Sluit je iPhone aan op je computer, en open iTunes, bij het Overzicht van je iPhone moet je nu niet op ''Bijwerken'' klikken maar op ''Herstellen''.

WAARSCHUWING: MANIER 2 [[HERSTELT]] JE IPHONE 4 dus dan ben je al je Apps, Foto's en Bestanden KWIJT!

Ik heb namelijk mijn iPod Touch 4g (het werkt 't zelfde) 2x ge-herjailbreakt. ( beetje ervaring :l )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt allemaal. Het is alsnog in orde gekomen. Wat bleek?
Ik gebruikte niet de originele Apple kabel om iPhone aan te sluiten op mijn iMac maar een kabeltje dat ik ooit bij een nep iPhone uit China kreeg!! Zo ziet men: Nooit te oud om te leren. Ik heb dus iOS 5.1 geinstalleerd en ben van mijn jailbreak af. BAtterij doet het nu weer veel langer dan met de jailbreak......
Wachten tot er een nieuwe update komt of via itunes je ipod resetten maar dan ben je wel al je bestanden kwijt en meot je die opnieuw downloaden!