Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om met een iPhone 5C op android jelly bean te werken?

Ik wil graag weten of je met een iPhone 5C of 5S prima op android jelly bean kan werken? ik heb onlangs een iphone 5S clone gezien bij smartphonesclones.nl en zou graag deze willen aanschaffen, ik heb nu al een smartphone waar android op draait en dat wil ik ook zo graag houden, alleen zit ik te twijfelen of je ook op een iPhone met android prima kunt werken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
899

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Beste,

Je kunt een androidsysteem niet gebruiken voor Apple producten zoals een iPhone als je een androidsysteem wilt behouden dan moet je een gsm kopen die een androidbesturing heeft zoals bv Samsung
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een paar opmerkingen over je vraag:

1. smartpohneclones.nl mag helemaal niet volgens de wet. Het is niet toegestaan om nep artikelen te verkopen in nederland. als ze het verzenden naar jou en je pakketje wordt onderschept heb je geen recht op vergoeding omdat het nepartikelen zijn.

2. De smartphoneclones iphone 5c of 5s zijn erg verschillend t.o.v. de echte iphone. er zitten veel goedkopere proccesors is en het beeldscherm is meestal ook minder, hierdoor zijn ze goedkoop en lijken ze op de iphone, maar ze zijn meestal prut.

3. Als je toch clones wil kopen, koop ze dan vanuit china, dat scheelt je 100den euros in vergelijking met sites als deze.

maar even terug naar je vraag:

nee het is niet mogelijk om android op je iphone te zetten, maar als het zou kunnen zou je iphone veel slomer worden omdat de specs van apple android niet aan kunnen. ios is een erg licht systeem t.o.v. android. voor een ios device heb je veel minder werkgeheugen nodig en heb je ook geen snelle processors nodig om alles goed te laten werken.

het is dus bijna onmogelijk om android op een apple te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het is niet mogelijk om een andere software op een iphone te zetten dan iOS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding