Hoe lang gaat een blackberry mee als je 'm in je broekzak stopt met bos sleutels, USB-sticks en al?

Zonder hoesje. Want met hoesje wordt ie nog groter en past ie moeilijker in de broekzak. Ook kan je dan waarschijnlijk minder snel opnemen.

Is een blackberry daar geschikt voor?

Een krasje hier en daar is niet zo'n ramp, als 't toestel maar blijft werken.

Ik heb hier een oude plastic samsung of nokia (bijna koelkastmodel), en er is nu een onderdeel afgevallen en de verf is er overal af (onnozel trouwens dat ze 't verven - het materiaal moet natuurlijk zelf die kleur hebben).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je hem niet in je 'andere' broekzak stoppen?

Antwoorden (6)

het toestel zal binnen no time onder de krassen zitten, maar verder hoeft het niet echt nadelige gevolgen te hebben voor de levensduur van het toestel. Toestel gaat dus makkelijk een paar jaar mee.

handiger zou natuurlijk zijn als je de sleutels en de telefoon gaat scheiden door ze in aparte broekzakken te stoppen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"handiger zou natuurlijk zijn als je de sleutels en de telefoon gaat scheiden door ze in aparte broekzakken te stoppen." Past helaas niet. Ik heb twee sleutelbossen.
Ik heb helaas geen ervaring dus ik kan je eigenlijk geen antwoord geven op je echte vraag.
maar ik heb misschien wel een tip, ikzelf heb hetzelfde (maar dan met een samsung, die doet het echter nog prima alleen wat krassen). Maar als je nou je blackberry in je ene broekzak stopt en je bos met sleutels, usb, portemonee etc in je andere broekzak? Of gaat dat niet passen?
Ohja wel opletten als je een nieuwe blackberry koopt, de kans is groot dat als je hem in je broekzak houdt dat je je garantie verliest.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in principe kan het geen kwaad..
je moet natuurlijk wel uitkijken met zitten,
het blijven maar telefoons en die kunnen ook stuk gaan..
verders je telefoon niet bij je andere spullen in je zakken stoppen dat verlengt enigzins de levensduur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"verders je telefoon niet bij je andere spullen in je zakken stoppen "
Maar da's nou net mijn vraag - blijft ie leven als ik dat wél doe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
korter he..het slijt er wel eerder door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus, volgens jouw is daar niet tegen bestendig?
Ik heb meestal een jas aan als ik naar mijn werk ga. Meestal hou ik mijn persoonlijke sleutel bos in mijn jas zak met de rits dicht. Dan heb ik mijn telefoon in de ene broekzak en de sleutels van het werk in mijn andere broekzak. Als je een kluisje op je werk hebt, dan is het een mogelijkheid om je persoonlijke spullen (sleutels en USB stick dus) in het kluisje te leggen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je nergens tegenaanbotst zul je geen kapotte onderdelen krijgen. Maar als je wel per ongeluk botst kunnen je sleutels bijv. toetsjes te ver of hard indrukken dat ze lam raken of wegschieten. Ook meer kans op het kapot gaan van het schermpje. De letters op het toetsenbord zullen waarschijnlijk op den duur vervagen.

Maar in principe moet het dus kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onnozel dat ze het verfen?:p de goudkleurige ladyphones moeten ze dus van echt goud maken??;p