Kost het geld als ik Whatsapp op android bijwerk naar de nieuwe versie?

Mijn huidige versie bestaat niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

nee, pas als je 1 jaar whatsapp gebruikt kost dit je 89 cent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorlopig kost whatsapp geen geld aangezien ze nog niet alle betaalmogelijkheden hebben geregeld dus je kunt em gewoon updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is gwn bullshit!! Ik had dat vorige week ook. Toen zei hij dat het kwam door de verkeerde datum wasrbij ik volgens dat ding (wat niet klopte)26-9-08 had staan. Maar goed. Ik heb het verwijdert weer opnieuw gedownload datum verandert en VOILA :) hij doet ut weer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, heb hem ook geupdate het kost 89cent na een 1jaar je kan dan het weer verwijderen en opnieuw instaleren voor een extra jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee het kostgeen geld ik had het zelf ook en andere die ik ken en het kost zoiezo geen geld volgens mij pas na een jaar 89 cent ofzo