Kan ik mijn Samsung resetten via Samsung Kies?

Mijn smartphone heeft plotseling geen beeld meer (af en toe alleen wit beeld) en ik vroeg ik me af of ik 'm kan herstellen naar de fabrieksinstellingen d.m.v. Samsung Kies.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je kunt niet je Samsung resetten met Samsung Kies. Met Samsung Kies kun je wel je data back-uppen voor je een reset doet. Het enige probleem is dat je telefoon waarschijnlijk vraagt hoe je verbinding wilt maken met je PC (of Mac?) en dat je niet kunt zien dat die vraag op je scherm staat.
Als een back-up niet nodig is kun je eerst een factory reset proberen, en als die niet lukt een hard reset. Voor de factory reset, zoek naar het antwoord van 'Makker' op de pagina van de link naar androidworld hieronder. Voor de hard reset, zoek op 'Samsung' op de pagina van smartmobilephonesolutions hieronder.

Als je display stuk is zal je je telefoon moeten laten repareren.