Is er een manier om verwijderde iPhone foto's terug te krijgen zonder dat je een back-up had gemaakt?

Ik beschik over een iPhone 5c en ik wil graag de per ongeluk verwijderde foto's terug zien in de filmrol. Maar ik had geen back-up gemaakt. De foto's waren opgeslagen foto's de meesten vanuit het internet. Is er een mogelijke oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij iOS 8 heb je bij je foto's en mapje met verwijderd hier staan foto's die hebt verwijderd. (Het nadeel is alleen dat je maar 30 dagen hebt om ze terug te zetten als je ze toch wilden houden). Heb je geen iOS 8 dan is je laatste kans iCloud. Anders zijn ze helaas weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
helaas geen ios 8. mijn laatste hoop is dan icloud maar hoe moet het dan verder met icloud want ik had geen icloud app aangemaakt of is dat niet nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en als je ios acht zou hebben en je wilt ze langer dan 30 dagen in je mapje verwijderd dan kun je het gewoon terug zetten en weer verwijderen dan heeft hij weer 30 dagen